marți, 27 august 2013

Diferit


 Mi se pare ca cel mai linistitor moment din zi este dimineata. Astazi , de exemplu ,am facut ochii mari pe la aproximativ 5:30. Inuman? Doar diferit. Cand ma indreptam ,stangace, catre fereastra , am observat sau mai bine spus am simtit o pala de vant ce ma facea sa ma ghemui in propria persoana. Dupa saptamani intregi de temperaturi de peste 30 de grade , in sfarsit se lasa racoarea si peste frumosul Galati! Ma duc spre bucatarie sa imi iau cafeaua de zi cu zi , scrumiera , focul si ma intorc in camera. Infofolita in cearceaful mototlit de cu o seara inainte imi reiau pozitia in scaun , intind picioarele fara retineri pe rama de la geam , aroma de cafea se suprapunea cu fumul de tigara si era pe post de afrodisiac ca la sfarsit sa-mi indrept privirea catre cer si sa raman parca paralizata gandindu-ma.

 De ce este atat de greu? Cu ce ne afecteaza daca am spune ceea ce gandim? De ce mereu ne este mai bine daca ne ascundem in loc sa fim apreciati pentru ceea ce suntem ? De ce toate aceastea? Cu greu cred ca as face rost de un raspuns dar totusi. Se face ca mereu cand privesc si aud diferite discutii stau sa ma intreb daca oare acea persoana a spus exact ce a vrut. Peste tot , oamenii se chinuie si se plang ca tot sunt mintiti, dar oare ei nu o fac? Cerem dar fara sa dam nimic la schimb. Analizand cat de cat subiectul incerc sa inteleg si parca cat de cat reusesc. Rusine de a fi respins ,de a fi judecat ,teama de a fi dat la spate , orgoliul prea mare . Spune-mi ca nu este asa. Te provoc sa fii diferit ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu